mLegitymacja
Nasza szkoła podpisała porozumienie z Ministerstwem Cyfryzacji, dzięki czemu możemy naszym uczniom wydać mLegitymację!
mLegitymacja szkolna ma taką samą funkcję i moc prawną jak legitymacja wydana w wersji papierowej.
Pokazując mLegitymację, potwierdzisz, że jesteś uczniem danej szkoły oraz skorzystasz z ulg i zwolnień.
Wydanie i anulowanie mLegitymacji jest bezpłatne.
Aby uzyskać mLegitymację należy:
- Złożyć w sekretariacie szkoły wypełniony oraz podpisany przez rodzica / opiekuna prawnego wniosek (do odebrania w sekretariacie lub pobrania ze strony tutaj Legitymacja Wniosek oraz dostarczyć aktualne zdjęcie legitymacyjne.
- Oczekiwać w dzienniku elektronicznym informacji o odbiorze kodu QR do aktywacji mLegitymacji.
- Zainstalować aplikację mObywatel ze sklepu Google Play lub Apps Store. W usłudze Legitymacja szkolna trzeba zeskanować otrzymany kod QR oraz wpisać kod aktywacyjny mLegitymacji.
- Aby anulować mLegitymację należy zgłosić się do sekretariatu szkoły.
Aplikacja dostępna jest na system Android (wersja 6.0 lub nowsza) i iOS (wersja 10.3 lub nowsza).
instrukcja instalacji aplikacji mLegitymacja
informacje o publicznej aplikacji mobilnej
mLegitymacja szkolna Regulamin